bakis

ja idag är man bakis som vanligt fast jag drack lite igår.. måste iallafall börja med att berätta vad jag såg det första jag gjorde när jag vaknade , världens största äckligaste jävla spindel på sovrummsväggen, han trilade ner i tvätthögen som låg på golvet och jag fick panik!! ringde pappa och han kom hit på typ 5 minuter och dödade äcklet åt mig :) aja så staratade min morgon iallafall. nu är jag fortfarande jätte bakis! kom nyss ut ur duschen och hoppades på att jag skulle känna mig bättre men iket! ikväll TROR jag att jag ska fara med ankan på bruket är nån pubb där ikväll.. hon tvingar mig men får se hur jag gör troligtvis far jag en stund iaf om jag inte skulle börja spy nu.. snart. aja trevlig kväll alla!


                                                         ÄCKLET!


                                   jag och sandra i går hemma hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0