nolia,stranden,andravarvet

idag har jag inte suttit en stund känns det som har varit fullt upp ända tills nu. mamma ringde & väkte upp mig imorse och undrade om jag ville följa med dom på nolia, och det gjorde jag. det här fick jag med mig hem :
  • 2 mjukisbyxor för 100:-
  • 12 par sockar för 100:-
  • en äkta silver ring 169:-
  • ett armband med snäckor, typ 39 :-    
vi kom väl hem kring halv 6  slängde i oss middag sen for jag hem till robban sprang in och sökte bikinin (som jag inte hittade) och sen iväg till killingsand med sandra & jenny, efter det for vi en sväng på "andravarvet" och kikade lite med hittade inget speciellt. nu är jag äntligen hemma i lugn och ro! så skönt. ska nog gå å slå mig till ro i min kära fotölj och se "hajen" haha eller kanske nå annat.. sedan blir att att hoppa i säng, vill igentligen sova nu men ska duscha å sånt först.

imorrn blir det stan med sandra å shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0