julklapps shopping

hejhej! idag när killen kommer hem ska vi fara en sväng till stan och köpa julklappar, har kvar att köpa till föräldrarna & syskonen, det är så svårt att köpa till killar speciellt tills sin pappa för han har ju typ allt redan :P men jag hittar säkert något bra. är igentligen inte så sugen på att fara, är trött och det svinder i huvet ? :S skulle häldre ligge hemma och se på tv eller något som vanliga haha, t.ex se "halv 8 hos mig" som jag kommer att missa. men som tur är finns det ju tv4 play. nu snart ska jag börja laga någon middag blir en tidig sådan eftersom jag häldre äter hemma än att stanna av & äta i stan nångonstanns som bara drar ut på tiden. ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0