19 år

ja då är man 19.. snart smäller det väl bara till så är man 30, jag har redan åldersnojja! är så rädd för att bli gammal. men men nu är den dagen över och det har varit god mat, fina pressenter och gott sällskap :) har tuvär inga bilder på någonting för jag glömmer som sagt alltid kameran. ni som läser min blog tycker väl att jag är svin tråkig eftersom jag har inga bilder men jag ska bättra mig... hoppas jag. nu ikväll var jag och dex en sväng på bilbingo och sedan for vi till reggan och har suttit där och pratat ikväll, grabbarna är väl inte speciellt sociala dom sitter bara och spela hockey men vi har det så trevligt utan dom också. imorgon blir det att fara till reggan igen och hjälpa till att måla, det blir riktigt bra! vi målar om i tvättstugan till hel vitt :) ne nu ska jag he på en film och lägga mig utan karl igeeeen. sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis i efterskott :)

2009-07-10 @ 20:55:27
URL: http://fettmedflott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0