lungnet efter stormen

ja idag har man ju kanske inte mått toppen bra, har suttit i fotöljen heela dagen och tyck synd om mig själv och det gör jag fortfarande för jag känner mig fortfarade spyfärdig,hade ju igentligen tänkt mig till gumboda ikväll också men är för sliten för det.. nu är jag ensam här hemma inte ens hunden är här och jag har nyss suttit och sett ett spök program på tv, vet att jag ingentligen inte ska se sånt för då blir jag väl änu mera rädd men jag måste bara se det :P skiit läskigt någon som såg programmet på tv4 fakta "andar finns dom?" dom var på ett gammal fängelse. aja ska inte skriva nått mer om det nu, kommer måste lägga mig ensam ikväll så jag måste hinna att förtränga det. ha det bra !

lite bilder från igår ska jag bjuda på också :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad såg du för spökprogram? =)

2009-07-05 @ 11:22:29
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: thea

lisa byt bild på mig eller ta bort !!!!!!!!!

2009-07-05 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0