fiske och inbakat

jag har bränt mig idag suuper mkt ser för jävligt ut! vill hälst inte visa mig men jag tog mitt mod och gick in på ica ändå köpte en ögonskygga på lord och lite annat sen for jag jenny och sandra och fiskade i klinten super mysigt! allt gick bara inte som det var tänkt haha lite trassel och lite drag i skogen, och en person som kanske inte vill nämnas hade en liten handväska på kroken som hon höll på att kasta i haha.

 

efter fisket försökte jag och sandra att göra en "inbakadfläta" vart väl inte super bra men för att vara första gången är jag ganska nöjd :)



nu blir det att lägga sig framför tvn. hare bra!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

ser ju jättefint ut m flätan =)

2009-06-25 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0