fredag

idag har jag varit i skolan och gjort svenska provet, hoppas det gick bra det kändes ganska bra iaf. slutade tidigt innan lunch så jag följde med ramona till skellefteå hon skulle köpa upp presentkortet på Duka som hon och magnus fick som bröllops pressent. det vart skit snygga grejjer hon köpte!. kom hem kring halv 6, åt sen gick jag och la mig sovde i nån timma. alltså jag har börjat sova bort mina dagar! jag sover typ jämt ofta iaf och oftast på just fredagar, vad håller jag på med fredag ska man ut å ha kul men jag är typ alltid trött har ingen ork. men jag får se hur det blir ikväll var igentligen bjuden till jonas på grillfest men jag vet inte om jag ids har iallafall ingen dricka så isånnafall blir det nyktert och så har jag typ lovat att skjutsa tea och jenny om dom nu ska på någon fest ikväll, vart även bjuden dit men åååh måste jag vara så trött jämt jag skulle kunna gå å lägga mig nu, men det vill jag inte heller för då lär jag väl få ångset över att sova bort hela ledigheten... aja nog tjatat om min trötthet. nu blir det att ta sig en funderare. so long!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

tack för sällskapet idag lisa =) riktigt trevligt... vi måste hitta på saker offtare! ;) Kramar, och jag hoppas att du får en trevlig kväll! // svägerskan!

2009-06-05 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0