lördag

idag har jag varit hos mammsen å pappsen vi åt grillat, joel carro och selma var där också så det var kul. sen for jag hem och gjort mig klar för ska fara till magnus ikväll där är det grillfest och fotboll som vi ska se på tv, får se om jag hinner se fotbollen vet inte när den börjar, hade som tänkt mig till klinten också ska fara med sandra dit och kanske nån fler om det är någon som hakar på, det får vi se. har förästen fått en sviina bra platt/locktång av pappa (man kan göra både platt & lockar med den) så jag försökte på mig att göra fina lockar nyss så nu har jag lockigt :) vart inte så bra men man blir väl bättre på det efter man gjort det några gånger. ne nu ska jag gå å fika nånan jag far. ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

blev säkert superfiiint med lockar... vilken plattång fick du? philips eller obh??? eller nån annan... hade du skoj igår månne tro ;)? kram!

2009-06-07 @ 21:06:04
Postat av: Ramona Johansson

ojdå... värsta plattången av dom alla!!!! vilken tur att få en sådan =) jag målar för fullt... nu blir det ett vitt vardagsrumsbord ;) och jag har målat sängborden vita idag!!! duktiga jag... kram

2009-06-07 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0