måndag

hoj hoj igår kväll så hyrde vi en film "patrik 1,5" den var ganska bra handlar om två bögar som skulle adoptera ett barn som var ett och ett halvt på papperna men dom fick hem en 15 åring istället, lite komiskt var det ju. idag så har jag varit hos mamma och hjälpt henne att måla altan reket vart inte riktigt klart men ska fara dit om nån dag igen å måla färdigt målade bara grundfärgen nu. sen så kom dexter och mammsen bjöd på middag hon skulle göra något nytt som hon inte gjort förr och det vart någon vääldigt stark fiskrätt men den var god. efter maten så for vi till laxbaken dex skulle hämta något å så nu är jag hemma, ska snart se "halv 8 hos mig" sen blir det att göra ett skolarbete som ska vara klart imorrn, det sissta skolarbetet dessutom!  härligt snart sommarlov. nu ska jag gå å rota i kylen/frysen/ skafferiet efter något gott sen sätta mig framför tvn. hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0