om jag kunde drömma

hejhej mitt liv är tråkigt så jag har inte så mkt att berätta men, igår hade jag deremot migrän, inte speciellt kul. så då var man bara säng liggandes. men idag har jag iallafall gjort lite nytta målade klart altanräcket hos föräldrarna så nu är det färdigt och bra blev det. och så har det hänt en bra grej till! vi har haft världelöst tryck i duschen har tagit 10000 år att duscha men nu hittade vi felet! en "snålbricka" haha bara en sån liten grej och vi som har gått och varit förbannad på det över ett år, så nu tog jag en dusch, helt underbart med bra tryck så nu kan man iallafall kunna ta en snabbdusch. nu blir det väl att lägga sig i soffan och se tv eller kanske börja på att läsa boken som jag köpt. det är den första boken som twilight filmen gjorts av " om jag kunde drömma"





Kommentarer
Postat av: linn

åh den är SÅ bra lisa :) du har 4 st super bra böcker framför dig =) härlig läs sommar alltså!!!

2009-06-17 @ 22:49:35
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0