sommarlov!

fan så härligt! inge mer skola på ett tag iallafall. fikade och fick betygen på morgonen alla godkänt förutom matte, men nu skiter jag i matten kommer aldrig klara det ändå så, men med dom betygen är jag nöjd :). sen kollade vi på dom som skulle ta studenten, lyckliga människor som aldrig mer behöver gå till skolan och igentligen skulle jag vara en av dom, men dum som man är hoppade man av linjen som man går på nu ändå haha. sen for jag hem lagade lunch & städade och fixat lite med tvätten, mamma kom hit en stund också och hälsade på, hon kom med lite jordgubbar, mumma. om ett tag blir det att börja på maten hade tänkt göra nått extra gott men är ju ingen höjdare på att laga super god mat så vi får väl se hur det blir med det. men det blir jordgubbar och glass till efterrätt där kan ju inget gå fel iaf. sen blir det att umgås med älsklingen till ikväll nångång och sedan tror jag det blir att fara till jenny och festa. grattis till alla studenter förästen! hare bra.


Kommentarer
Postat av: Andrietta

Hej Lisa! Kul att du har skaffat dig en blogg. Nu har jag ännu en att följa! Hoppas du slipper bakisspöket idag. :) Kram! /Andrietta

2009-06-11 @ 12:20:02
URL: http://www.andrietta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0