tisdag

idag var jag i skolan väldigt slapp dag hade bara en redovisning om "tjocktarmsröntgen" inge trevlig grej det där men nu är det gjort, vi hade fika på morgonen med klassen och hänga gubbe. sen var det brännboll på brännan, lika tråkigt som vanligt. sen efter det for jag till stan skulle till sjukhuset på medicin, skulle prata om medicinen jag tar mot makatarr, så nu har jag fått lite klarhet om det, känns bra. vart lite shopping också kan aldrig hålla mig från att shoppa när jag lix är i stan det slinker lätt med lite kläder när man igetligen ska ha något annat men ja , det blev iaf korta shorts, ballerina skor, tröja och en klänning, klänningen var väl inte så super snygg men den var billig 50 kr det var halva priset. efter stan så åt jag hos mammaåpappa satt på altanen och kopplade av, blir alltid så trött efter man varit i stan? men nu är jag hemma och har nyss städat ska snart prova de nya kläderna också  :) sedan blir det att lägga sig att koppla av i soffan och ladda upp inför morgondagen, då det blir avslutning, födelsedags firande och fest antar jag ? so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0