torsdag

idag har det varit slappt i skolan, som vanligt nu på slutet vi har inga lektioner längre men det är bra! mindre skola desto lyckligare blir jag haha. for hem vid lunch idag sen dess har jag lagat mat, städat och sett på tv som vanligt.. nu snart kommer dexter hem och som vanligt pajjar bilen när det är som mest opassande, startmotorn pajja imorse så nu måste han skynda sig att fixa det för vi har blivit bjuden på middag hos mina föräldrar, gott gott mammsen gör alltid god mat, lär väl bli där ett tag ikväll, sen måste jag läsa färdikt boken "pojken som kallades det" som jag ska ha provet om imorrgon, har bara ett kapitell kvar tror jag. hoppas man fixar provet nu orkar inte ha massa kvar att göra. idag hade jag igentligen tänkt fara till stan och se på när jenny, kikki å alla går på balen men neej det gick inte för att mamma hade glömt lämna bilnycklarna, köra bil utan nycklar? aja synd att jag missar det iaf hade gärna velat se dom. men nu ska jag snart fara om vi nu får igång bilen. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

Hej.... adressen till min blogg ;)



http://ramonajohansson.blogspot.com/



Kramar!

2009-06-04 @ 22:31:52
Postat av: Ramona Johansson

ok som bara den, jag har gjort detsamma ;) hehe!!!

2009-06-04 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0