hej!

ja idag har jag varit i skolan sen kom jag hem la mig i sängen och titta på film sen duschade jag och sträckte bröstet?? när jag skulle försöka klia mig på ryggen (inte härligt) och SEN fick jag för mig att färga håret rödbrunt... typ vet inte riktigt hur jag ska beskriva färgen men inte lysröd iallafall nej nej.. så jag for till affärn med sandra som smakråd och köpte färgen. men jag har inte färgat :( för mamma trodde att jag skulle bli rosa där jag är som ljusast i håret, har ju blonda slingor nu. så det blir att fara till staden på fredag (bror fyller år) så ska fira honom och så ska jag passa på att köpa en färg i liknade stil där istället, där finns det ju liiite större utbud ;) aja nu har jag iallafall städat och gjort det fint här hemma, börjar bli nöjd med det mesta här :) ska snart ta och köpa färg till köket också.. när det där "snart" blir av det vet jag inte men snart hoppas jag :) ne nu har jag babblat på mycket för ovanlighetens skull.

nu blir det kvällsfika, macka och yoghurt med flingor :) sedan sängen och titta på tv.


mahogny heter färgen, hade önskat en liten skvätt rött i, ja vi får se hur jag gör. haddeee

Kommentarer
Postat av: Sandra

Filmen kommer ut i november nån gång.

Jag ska fara å se den, den verkar bra på trailern

2009-11-04 @ 19:55:47
URL: http://nilssonsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0