hej igen

varit slö med bloggandet , men det är så att jag har blivit beroende av facebook-spelen :P och all min lediga tid går åt till det.. inte riktigt men mkt iallafall.
idag har jag sån sjuk träningsverk efter att jag har varit med på idrotten igår, vilket jag inte har varit på väääldigt länge, det straffar sig, det är så illa att jag knappt kan gå nu, gå kan jag men det gör ont :P

och nu är det såhär att jag funderar om jag ska fara och ta svinissprutan i eftermiddag.. jag har varit så anti den där sprutan pga allt man har hört och anti är jag väl fortfarande men jag har på känn att jag kommer få svinis om jag inte tar sprutan. dessutom ska jag vara med vännerna både fredag och lördag, festa m.m och jag vet att det kommer bli skit kul, men inte om jag får biverkningar efter sprutan.. typ feber eller nått och jag tror jag är en sån som kommer få feber. vad ska jag göra? kan inte bestämma mig. har ni tagit den ?

aja önska mig lycka till ifall jag far och ta den. ni får väl se om jag överlever eller inte :P ne så illa kan det väl inte gå " hoppas jag".

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

Tja! Jag eller alla vi förrutom Hilding har fått sprutan, efter att ha gjort det så kändes det iaf rätt skönt att ha gjort det! Kommer ju en ny kulm i vår, som är värre än den som varit nu, alltså hårdare flunsa.... så jag tycker att du ska ta den, fast du måste ju bestämma själv. Jag hade inte tänkt att ta den men efter att ha talat m bvc och alla andra så gjorde jag det. Tror att dom inte skulle släppa en vaccin som skulle göra halva sverige sterila eller att man skulle få canser, fatta vilket skadeskånd staten skulle måsta betala ut om det skulle bli så... tydligen så är denna flunsaspruta nästan samma som funnits i evigheter mot årenas flunsor...



Ha så skoj i helgen! Kram!

2009-11-27 @ 06:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0