aaaaajjjj!

är hemma från praktiken idag och jag ska tala om för er att jag har aldrig haft så här ont i ryggen. det tar typ 10 min för mig att ta mig några meter. kan inte sätta mig upp själv ingenting det gör så ont bara jag rör mig någon cm så jag börjar stört lipa .. det här är en påga. nu sitter jag här på en stol och väntar på att mamma ska komma hit, hon måste hjälpa mig upp härifrån. sen ska jag lyckas sätta mig i bilen på något sätt och fara och fixa ryggen. ååh jag gruvar mig för varje rörelse... nu uch nu vill jag bara ha det här fixat :(   idag tycker jag synd om mig själv...


Kommentarer
Postat av: Linn

Svar: tack! =) .. Oj stackare! Hoppas det blev bättre!

2009-10-13 @ 14:51:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0