hejhej

har blivit slö på att blogga känner jag men har varit så trött på sisstone och haft mkt att stå i så har som inte haft varken tid eller ork. minns nog inte sisst jag satt i soffan och tittade på tv typ ett helt programm :O och då är det något fel för jag brukar bo framför tvn :P. ne idag var jag hemma hade ont i huvudet imorse men det har blivit bättre nu, så ska nog fara imorrn om det inte blir värre. har målat lite idag nu är klädhängaren färdig målad och killen håller på att måla dom sissta listerna så ikväll är nog nästan allt klart, hoppas jag! är så less på alla verktyg m.m som står framme och ivägen.. i hate it! nu ska jag hänga tvätt och starta en ny tvätt.

förästen så var jag hos frissan igår skulle bara färga mina slingor lite ljusare men jag blev typ hjusbrun/blond :O INTE riktigt så jag hade tänkt.. men men det får väl duga.. (jag tror) hon har blandat ihop mig med en kompis som.. ja jag orkar inte berätta hela historien :P inte så bra bild och okammat hår


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vart ju skitsnyggt :)



ps. det heter inte HJUSBRUN utan ljusbrun!!!

vad är det som har hänt med dig???

2009-10-07 @ 20:30:50
URL: http://nilssonsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0