lördag

var på stan med sandra i fredags och shoppade dom här två koftorna ( jag är kofta beroende) undra hur många koftor jag har hunnit köpa under den här hösten :P + så köpte jag  maskara, örhängen och läppstift.


och ikväll blir det fest! men är så j*kla trött idag så jag måste försöka bli piggare snart annas vet jag inte om jag orkar..
jenny och jonas varit förbi idag också vi satt bara i soffan och tittade på tv "robot wars" eller hur det nu stavas.. jätte kul? men det var inte vi tjejers ide :P sen följde jag och jenny med grabbarna för dom skulle äta skrovmål. nu blir det att ta med mig akilles och fara och hälsa på mamma&pappa. ha en bra lördags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0