snart klart :)

mamma är här nu och tapetserar, bra att hon kan hjälpa till när varken jag eller killen är speciellt duktiga på det där.. men nu snart är allt färdigt :) bara liite liite kvar.. blir nog klart ikväll, och så har vi målade listerna och dörrar och imorgon ska jag måla klädhängaren sen så ska jag lägga ut ett kort och visa hur fint det blev. blir att lägga sig så fort det är färdigt iallafall, är dödstrött ikväll! jag är så trött så jag mår riktigt dåligt, frossa och allt.. och varför jag är så trött är mårsgårdens fel, jobba där hela dagen idag och det var mkt springande hos olika personer. ne nu ska jag gå å hjälpa mamma. ha det!

Kommentarer
Postat av: Ramona Johansson

blir säkert superfiiiint =) skönt att du fick hjälp! kram och bild tack =)

2009-10-06 @ 07:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0