fredag!

hejhej! var varit på skolan och på stan idag , shoppade lite! två skor och en kofta (koftan vart på tok för stor) hittade bara bild på en sko..och så lämnade jag in en bild till dom på make up store :P framkallade bilden på fotopapper och den vart inge bra!! ser mycket bättre ut i kameran då kortet är litet :P aja vi får se hur det går. ikväll blir det en myskväll själv här hemma, går bra det också.. ska snart sätta mig framför tv det börjar väl nått bra nu kl 8 :)  till dig sandra: jag blir så fffföööörrrrrrrBANNAT! less på att du tjatar om mina stav fel :P



Boots från Skopunkten.com

polotröja h&m , skor skopunkten

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vad snygga skor :) äntligen lite klack på orre.



Haha är du arg nu :P

2009-09-27 @ 16:15:32
URL: http://nilssonsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0