fredag lördag söndag

fredags var jag på stan med sandra & jenny, vi shoppade och sedan blev jag sminkad på make up store, belv inte nöjd alls, sminket var det inget fel på men jag tyckte att det inte passade på mig.. kanske lägger in något kort sen.. och jag blev tillfrågad av en som jobbade där om jag ville gå modell åt dom :O alltså jag ska gå catwalk !!!! shit jaa vi får väl se hur det kommer gå, är sjukt nervös bara jag tänker på det!

lördags minns jag inte vad jag gjorde på dagen men på kvällen blev det iallafall pubben på spiran var 50 års kalas där, och det var riktigt trevligt :)

söndag idag har jag inte gjort någonting alls förutom att städat liiite. sen ikväll blir det att se en film som älskling har hyrt " eden lake" en skräkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0