fredag

har inte idits skriva på ett tag eller vad är det nu sen igår kanske ? iallafall har jag hunnit med att färga håret och spelat bilbingo med mamma, håret vart jag inte nöjd med men det blir jag aldrig så det spelar nog ingen roll vad jag gör med det men jag gjorde iallafall blonda slingor småsmå över hela håret kanske lägger ut nån bild sen. och bilbingon var skit kul!! varför kommer man alltid på att göra grejer när det är försent? det var sissta gången nu i torsdags så nu får jag vänta tills nästa sommar till nästa gång! aja så är det men en sak som är säker är att då ska jag vara där tyyp varje torsdag :P om jag inte blir less efter några gånger. ikväll sitter jag iallafall ensam...inte riktigt ensam har vovven å katten här men killen är å jobbar, så har suttit å sett på idol och kändisdjungeln, måste bara lägga ut det här klippet från idol med killen som är förbannad HAHA jag tycker bara det var så roligt :P dålig humor kanske ?........ trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0