måndag

nu har jag varit lat och inte skrivit men det har varit fullt upp. i lördags blev det bio med dex vi vart försenade dit så det blev inte den filmen jag ville se vilket var "the ugly Truth" men det blev "beck" filmen istället vad den nu hette minns jag inte, men den var bra iallafall :). och i söndags blev det dop. nu idag har jag hunnit med att dammsuga iallafall och måste tvätta sen också men jag ORKAR inte.... har varit så trött dom senaste dagarna har varit aldelles rödsprängd i ögonen från morron till kväll håller på att somna sittandes också? aja hoppas man piggnar till nån gång! och pågrund av min trötthet så försovde jag mig imorse också!! ne nu ska jag göra någon nytta å städa lite. ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0