ridskola

varit i skolan idag,vi fick börja ta blodtrov fast bara i en plast arm men kanske i en riktig imorrn :O jag kommer svimma :P. sen så for jag med idrotts klassen på ridskolan, var skit kul! har inte ridit på evigheter.. MEN jag höll på att bli avkastad!! hästen jag red på vart rädd för en jacka som hängde brevid ridbanan å blev helt galen, jag tappade stigbyglarna och fick bara klamra mig fast, vart riktigt rädd men jag höll mig kvar och överlevde :P haha så inga brutna ben här inte. nu sen jag kom hem så har jag bara städat bort disk å hängt tvätt å sånt och tjatat på mamma att jag ska få komma och måla hennes skåp men det ville hon inte .. det skulle vi tydligen vänta med, så ikväll blir det väl att tvätta och ta det lungt bara. ha deet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0