sega dator

nu är datorn riktigt seg, bloggen iaf men det ska nog gå ändå. idag blev det en riktig skit dag för en stund. skulle till rygg-fixaren och hade såklart glömt husnycklarna och (var tvungen att ta mig in för jag skulle lämna hunden) så jag var utelåst for till killens jobb hämtade hans nycklar skyndade mig hem , var redan seeen! åkte hem tänkte att jag INTE skulle låsa denna gång för att ta mig in sen blablabla.... lämnade nycklarna på killens jobb igen och sen när jag skulle hem var ju utelåst ännu en gång, klantskalle! aja nu är ni less på min historia men nu är det lungt och skönt iallafall utan stress.

var och köpte den här idag hos frissan, ett värmeskydd som skyddar mot fukt så man slipper frisset! 160 nånting kostade den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du? :) är den skön?

jag vet inte om jag ska köpa den, den kändes lite dyr för mig,400 kr men jag får se.

2009-09-14 @ 23:11:48
URL: http://nilssonsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0