fredag

nu är snart lovet slut och det är dags för praktiken, gruvar mig för jag har så jäävla kass rygg, förra gången jag praktisera kan jag ju inte påstå att det gick så bra jag hade svin ont i ryggen och så fick jag ryggskott tillslut  :/ men nu i veckan så köpte jag en ryggskena och sen ska jag köpa stödstrumpor och nån zoon salva eller nått liknade för nu jävlar ska jag inte få ryggskott!!.
lovet har varit bra, det har varit mest lugnt. igår va jag och mamsen  på bio vi såg "flickan från ovan" det var en ganska annorlunda film inte så lik andra men den var riktigt bra faktiskt och rörande.
nu vill jag se filmen "sebbe" som går på bio den verkar vara riktigt bra den me.
nu ikväll blir det nog bara lugnt :) ha det!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä jag vet, dom kostade bara 124 kr, har redan ångrat mig. Jag såg efter jag hade beställt du vet sånna där gladiator sandaler om du vet hur dom ser ut, sånna där platta med remmar för bara 99 :- jag kollade inte alla sidor dum som jag är!!!

2010-04-20 @ 22:12:50
URL: http://nilssonsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0